ŻYCIE  SERCE  ENERGIA
Zadzwoń +48 660 860 112
Blog kategorie
Wybierz kategorie
Case study- Przestrzeń biurowa 0
Case study- Przestrzeń biurowa

Jest to obszar, z tych w których spotykamy AED, uznawany ze względu na warunki i charakter pracy za najłagodniejszy. Z drugiej strony w pracy spędzamy dużą część naszego dnia i chcemy się w niej czuć bezpiecznie, a łagodne warunki nie pomogą nam w kryzysowej sytuacji. To dlatego pracodawca dba o obecność systemu poprawiającego bezpieczeństwo pracowników w formie apteczki, gaśnicy, oznaczeń drogi do ewakuacji. I to dlatego AED na wyposażeniu daje pewność, że w sytuacji zatrzymania krążenia nie będzie się bezradnym, że dopełni się tego absolutnego minimum, które może przechylić szalę na stronę życia. Właśnie z tego powodu rośnie liczba zamówień na AED do przestrzeni biurowych. Duże korporacje mają wpisane takie działania w politykę bezpieczeństwa, ale coraz częściej hotele, urzędy miejskie i gabinety prywatne również decydują się na zakupienie automatycznego defibrylatora zewnętrznego, aby zapewnić odpowiedni standard ochrony zdrowia nie tylko pracownikom, ale również swoim Klientom. Wraz z przekazaniem sprzętu, każdorazowo prowadzone są szkolenia z jego użycia, zapewniając sprawną obsługę AED w razie nagłego wydarzenia. Dostarczane rozwiązania budują poczucie komfortu i pewność, że obsługa tych miejsc jest gotowa na sytuację kryzysową. Defibrylatory AED, niegdyś przechowywane na zapleczach recepcji lub u ochrony, coraz częściej umieszczane są w wolnej przestrzeni – w transparentnych, eleganckich gablotach, umożliwiających łatwe dostrzeżenie urządzenia. To właśnie szybki dostęp do AED oraz personel przeszkolony z zakresu udzielania pierwszej pomocy stanowią wyraz dbałości o bezpieczeństwo w firmie.

 

 

 

 

Gdy mówimy o wyposażaniu biur, trzeba pamiętać, że najczęściej wynajmują one powierzchnię do prowadzenia swojej działalności. Odpowiedzialność za wyposażenie tej przestrzeni w elementy stanowiące system ochrony zdrowia i życia leży przede wszystkim w gestii zarządcy budynku. Oczywiście niejednokrotnie firmy doposażają swoje biura aby móc zapewnić swoim pracownikom wyższy standard, jako wyróżnik jakości firmy. Tym niemniej to zarządcy wprowadzają warunki bazowe, a chcąc zaprezentować się przed najemcami jak najlepiej, wzorują się niekiedy na rozwiązaniach z krajów wysoko rozwiniętych, i sięgają po urządzenia takie jak AED. Niestety nie jest to jeszcze standard. Dobrym przykładem jest nasza współpraca z jednym z biur przy ul. Emilii Plater w Warszawie, które samo wyposażyło kilka zajmowanych przez siebie pięter w AED i przekonało zarządcę, by idąc tym tropem zakupił defibrylator, który będzie ogólnodostępny w recepcji budynku. To się nazywa społeczna odpowiedzialność biznesu!

 

W innym przypadku, budynek Euro Centrum sam wyszedł z inicjatywą poprawy bezpieczeństwa aby zapewnić najemcom jak najlepsze warunki, zamawiając u nas defibrylator AED. Na tym jednak nie poprzestano. Wprowadzono tam cykliczne szkolenia dla pracowników, by byli realnym wsparciem w razie nagłego zdarzenia, a także zapewniono nieodpłatne cykliczne szkolenia z pierwszej pomocy dla najemców, otwarte dla każdego, kto chce nauczyć się pomagać. Sieć hoteli Orbis wiedziona podobnymi pobudkami wyposażyła przy naszym udziale wszystkie swoje hotele i przeszkoliła personel. Podniesienie standardu ochrony zdrowia i życia to w tych przypadkach nie tylko zabieg marketingowy wyróżniający dany budynek czy firmę, ale esencja realnych działań społecznych jakie biznes może zaproponować.

 

To co my możemy zaoferować, to przede wszystkim nasze doświadczenie w realizowanie projektów z bardzo różnych sektorów i w różnorodnej skali. Nasze know-how nie sprowadza się wyłącznie do znajomości sprzętu, ale pozwala nam na dokładne rozpoznanie potrzeb klienta i wymagań jego środowiska pracy. Możemy przeprowadzić audyt bezpieczeństwa, który pozwoli na szczegółowe dopasowanie wymagań sprzętowych i szkoleniowych. Mamy oferty abonamentowe uwzględniające bardzo zróżnicowane pakiety szkoleń i treningów zespołowych, uzupełnionych odpowiednim oprzyrządowaniem, i pozwalające odciążyć administrację Klienta z wszelkich okresowych kontroli czy pilnowania terminowości zaplanowanych szkoleń. Możemy pomóc wprowadzić kompletny system, który uzupełni i realnie poprawi działanie wszystkich składających się na niego elementów ochrony zdrowia i życia pracowników oraz Klientów.

 

 

 

 

KONTAKT

 

 

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium