ŻYCIE  SERCE  ENERGIA
Zadzwoń +48 660 860 112

Apteczka Cederroth First Aid Station

Cena brutto: 877,57 zł 877.57
brutto

Apteczka First Aid Station to kompletny zestaw opatrunków do różnych rodzajów zranień. Na zestaw składają się akcesoria służące ochronie osoby udzielającej pomocy, przybory do oczyszczenia rany i przepłukania oczu oraz szeroki wachlarz różnego rodzaju opatrunków: plastrów, kompresów, bandaży, a także żelu na oparzenia.

  Porównaj z innymi  
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni robocze
ilość szt.
negocjuj cenę

Opis

Na apteczkę First Aid Station składa się kilka zestawów przyborów dedykowanych do różnego rodzaju zranień. Przygotowano m.in. zestawy do tamowania krwawień umożliwiające zaopatrzenie rany z uciskiem lub bez, pozwalające na ewentualne unieruchomienie kończyny. Mniejsza wersja zestawu do tamowania krwawienia doskonale sprawdza się przy zaopatrywaniu palców dłoni i stóp. Apteczka posiada również zestaw na oparzenia – żelowe kompresy łagodzące ból i ograniczające zasięg rany.

Do wstępnego oczyszczenia rany umieszczono w apteczce jednorazowe, sterylne myjki nawilżone solą fizjologiczną oraz specjalny spray do przemywania poważniejszych ran oraz do płukania oczu. Areozol umożliwia płukanie wrażliwych miejsc poprzez delikatny przepływ płynu, który jest roztworem soli fizjologicznej. Przechowywany jest w specjalnej butelce wielorazowego użytku, dzięki czemu przez cały czas używania pozostaje sterylny. Nie zawiera konserwantów i jest bezpieczny dla środowiska, a jego okres przydatności wynosi 5 lat od daty produkcji.

Salvequick to zestawy plastikowych i tekstylnych plastrów wysokiej jakości, które poddawane były testom na obecność alergenów i są bardzo wygodne w użyciu. W apteczce przewidziano także akcesoria zwiększające ochronę osoby udzielającej pomocy. Jednorazowe rękawiczki i jednokierunkowa maska RKO do udzielania wdechów oraz saszetki ze środkiem dezynfekującym zmniejszają zagrożenie wynikające z kontaktu między ratownikiem, a poszkodowanym.  

 

W skład apteczki wchodzą następujące elementy:

2 szt. opatrunek do tamowania krwawienia 4 w 1 – kompres 14 x 23 cm + 2 bandaże elastyczne 10 cm x 3 m (REF 1910)

3 szt. mały opatrunek do tamowania krwawienia 4 w 1 – kompres 8 x 12 cm + bandaż elastyczny 6 cm x 3 m (REF 1911)

1 (2 szt.) żelowy kompres na oparzenia 10 x 10 cm (REF 901900)

1 spray do przemywania oczu i ran, 150 ml (REF 726000)

1 automat na plastry Salvequick - 45 szt. plastrów plastikowych (REF 6036) i 40 szt. plastrów tekstylnych (REF 6444)

1 opakowanie (20 szt.) myjka do ran Salvequick (REF 323700)

1 zestaw ochronny: maska do oddychania, rękawice, chusteczki do rąk (REF 2596)

1 instrukcja pierwszej pomocy

1 klucz do wkładów uzupełniających

1 szablon montażowy


Rozmiar apteczki: 29 cm x 56 cm x 12 cm

dostawa

Czas dostawy


Nasz standardowy czas dostawy zamówionych towarów wynosi od 3 do 21 dni roboczych. Jest to niezbędny czas, w trakcie którego przygotowujemy Twoje zamówienie do dostawy. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu.


Formy dostawy


Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów:


  1. Za pośrednictwem firmy kurierskiej
  2. Odbiór w paczkomacie InPost(wybrane produkty)
  3. Odbiór osobisty w siedzibie firmy: ul. Emaliowa 28/bud e, 02-295 Warszawa

Koszty dostawy


Koszty dostawy są ustalane w zależności od ilości zamówionych produktów. Informację dotyczące kosztów dostawy są podane w koszyku zakupowym na etapie zamawiania.


Metody płatności


Klient może wybrać następujące metody płatności:

  1. przelew bankowy na rachunek bankowy Usługodawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Usługodawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Usługodawcy i skompletowaniu Zamówienia);
  2. gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Usługodawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Usługodawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Usługodawcy).
  3. płatność elektroniczna (w tym kartą płatniczą) za pośrednictwem operatora płatności PayLane sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Norwida 4, kod pocztowy: 80 280, KRS: 0000227278. - w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Usługodawcę potwierdzenia zamówienia.

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium