Apteczka Medres S2
Apteczka MEDRES 2 została stworzona w oparciu o wieloletnie doświadczenie nabyte podczas zabezpieczeń medycznych różnych imprez. Jej bogate wyposażenie stanowi idealne zabezpieczenie np. imprez sportowych pozwalając na skuteczne udzielenie pomocy osobom poszkodowanym. Opakowanie z wodoodpornego i wytrzymałego materiału pozwala zmieścić najpotrzebniejsze produkty.
Opis
Przemyślana architektura wnętrza apteczki sprzyja utrzymaniu porządku. Apteczka posiada odblask, uchwyt i pasek na ramię ułatwiający transport, jest zamykana klamrę.
WYTRZYMAŁA
Apteczka jest wykonana z wodoodpornej tkaniny - Kodury, która bardzo dobrze znosi trudne warunki atmosferyczne. Lewa strona jest laminowana specjalną powłoką, dzięki której Kodura jest w 100% wodoszczelna. Gęsty i zwarty splot sprawia że materiał jest lekki a zarazem wytrzymały. Jest to najwyższej klasy produkt przeznaczony dla klientów, którzy chcą mieć możliwość udzielania pomocy w każdych warunkach.
PORĘCZNA
Apteczka posiada uchwyt na klapie, dzięki czemu może być przenoszona w ręce, ale także na ramieniu - dzięki obecności pasa naramiennego. Jest lekka i nie stanowi zbędnego balastu. Dzięki swojej geometrycznej bryle łatwo ustawić ją w szafce, na ziemi, lub w bagażniku wśród innych bagaży.
PRZEMYŚLANA
Apteczka została stworzona w oparciu o wieloletnie doświadczenie nabyte podczas zabezpieczeń medycznych różnych imprez. Jej skład wspiera wszelkie działania ratunkowe. Dodatkowo na apteczkę naszyty został odblask poprawiający bezpieczeństwo osoby używającej apteczki. Przemyślane wnętrze ułatwia odnalezienie potrzebnych elementów a duża ilość kieszonek i gumek zapewnia pożądany porządek. Apteczka została również wyposażona w przezroczystą kieszeń zapinaną na zamek błyskawiczny, w której znajduje się instrukcja udzielania pierwszej pomocy oraz sprzęt ochrony własnej ratownika, aby zawsze był pierwszy pod ręką.
Skład apteczki:
1. Środki ochrony osobistej:
- rękawiczki x 50
- ustnik do sztucznego oddychania x 1
2. Przecinanie odzieży i opatrunków:
- nożyczki ratownicze x1
3. Podtrzymywanie opatrunków:
- bandaż (opaska dziana 15 cm x 4 m) x 8
- bandaż (opaska dziana 10 cm x 4 m) x 10
- bandaż (opaska dziana 5 cm x 4 m) x 8
- bandaż (opaska dziana 5 cm x 4 m) x 8
4. Materiały opatrunkowe:
- plastry z opatrunkiem (6 cm x 1 m) x 2
- gaza opatrunkowa jałowa 13-nitkowa (½ m2) x 8
- gaza opatrunkowa jałowa 13-nitkowa (1 m2) x 8
- gaza opatrunkowa jałowa 13-nitkowa (1 m2) x 8
- opatrunek indywidualny A x 8
5. Unieruchamianie kończyn i stawów:
- chusta trójkątna (100 x 100 x 141 cm) x 4
- opaska elastyczna wąska x 4
- opaska elastyczna średnia x 4
6. Ochrona przed wychłodzeniem lub przegrzaniem:
- koc ratunkowy (210 x 160 cm) x 2
7. Dezynfekcja nieuszkodzonej powierzchni skóry:
- środek dezynfekcyjny do rąk x 1
8. Instrukcja pierwszej pomocy x 1
Dane techniczne
Dane techniczne
PARAMETRY APTECZKI |
Wymiary 24x36x22 Pojemność 17l Materiał Kordura® |
dostawa
Czas dostawy
Nasz standardowy czas dostawy zamówionych towarów wynosi od 3 do 21 dni roboczych. Jest to niezbędny czas, w trakcie którego przygotowujemy Twoje zamówienie do dostawy. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu.
Formy dostawy
Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów:
- Za pośrednictwem firmy kurierskiej
- Odbiór w paczkomacie InPost(wybrane produkty)
- Odbiór osobisty w siedzibie firmy: ul. Emaliowa 28/bud e, 02-295 Warszawa
Koszty dostawy
Koszty dostawy są ustalane w zależności od ilości zamówionych produktów. Informację dotyczące kosztów dostawy są podane w koszyku zakupowym na etapie zamawiania.
Metody płatności
Klient może wybrać następujące metody płatności:
- przelew bankowy na rachunek bankowy Usługodawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Usługodawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Usługodawcy i skompletowaniu Zamówienia);
- gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Usługodawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Usługodawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Usługodawcy).
- płatność elektroniczna (w tym kartą płatniczą) za pośrednictwem operatora płatności PayLane sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Norwida 4, kod pocztowy: 80 280, KRS: 0000227278. - w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Usługodawcę potwierdzenia zamówienia.