Spółka AEDMAX.PL jest liderem na polskim rynku sprzedaży defibrylatorów.
Zasadniczym celem jest zaspokojenie potrzeb i oczekiwań klientów oraz utrzymanie i umocnienie na rynku pozycji w swojej specjalności.
Osiągamy ten cel przez doskonalenie
Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z normami PN-EN ISO 9001:2015
PN-EN ISO 13485:2016 oraz wymaganiami prawa w zakresie nadzorowania zamówień i sprzedaży defibrylatorów.
Realizując swoje zadania postępujemy etycznie, stosujemy zasadę ciągłej poprawy standardów współpracy, trwałości i jakości, w tym bezpieczeństwa wyrobu medycznego.
Takie postępowanie daje nam możliwości doskonalenia procesów i poszerzania ich w kierunku szkoleń użytkowników sprzedawanego przez nas sprzętu. Obecnie badamy zadowolenie klienta przy użyciu ankiety po dokonanym zakupie w sklepie internetowym AEDMAX24.PL oraz na podstawie otrzymanych listów referencyjnych od naszych Klientów/Interesariuszy.
Realizacja polityki jakości następuje poprzez:
- rozwijanie współpracy z dostawcami jako gwarancji wysokiej jakości dostaw,
- kulturalną i rzetelną obsługę każdego Klienta,
- stałe doskonalenie jakości obsługi Klienta,
- spełnianie wymagań dla produktów (w tym: bezpieczeństwo produktu, jakość, zgodność z prawem, gwarantowanie właściwych procesów obsługi zamówień, magazynowania, sprzedaży, wymiana akcesoriów zużywalnych zgodnie ze specyfikacją producenta wyrobów medycznych),
- stałe doskonalenie jakości wykonywanych przez nas czynności,
- wykonywanie wszystkich działań w sposób minimalizujący powstawanie zagrożeń dla bezpieczeństwa wyrobu medycznego,
- dbałość o środowisko naturalne,
- planowe i systematyczne podnoszenie kwalifikacji wszystkich pracowników,
- stałe rozwijanie postaw projakościowych i poczucia odpowiedzialności każdego pracownika za jakość, w tym bezpieczeństwo sprzedawanych i dostarczanych wyrobów medycznych,
- przestrzeganie zasad zrównoważonego rozwoju.